hemma. home. estoy en la casa.

ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffruktansvärt väder ni har här i Sverige. Trodde ni jobbat ihop ett superteam som skulle kirra snöproblemet!? Nene. Nu är jag i vart fall hemma och på många sätt känns det bra! Har saknat så många! Och min syster har gjort det så fint i min lägenhet! Tusen tack. På bordet låg också en alla hjärtans dag-present från mina två pojktroll. Tacktacktack. Moster vart sååå glad! Sen har jag fått en inneboende, min katt. Hon fryser så mycket att hon odlat rikligt med päls. Nu är det så att hon är en norsk skogskat så hon ser ut som en söt vandrande hårboll.
Men.....livet här går inte att jämföra med det jag levt den närmaste månaden. Underbara människor överallt, natur som inte går att beskriva och kultur som jag lärde mig att förstå. Och det kanske viktigaste, värmen, solen. Finns inget som kan få mig att må så bra som det.
Längtar till nästa resa!

Btw. Nu är det såhär att jag såg att senaste dagboken jag la ut handlade om den 13 februari. Är det någon som är intresserad av att läsa resten (ca 10 dagar till)eller ska jag strunta i't? Det är ju en liten process men om ni hemskt gärna vill så kirrar jag biffen!
SÅ?!

PUSS

Kommentarer
Postat av: linda

bilder säger mer än ord....så det räcker med bilder!!! och hur det var antar jag att vi få höra oss till leda på ändå:)

2010-02-27 @ 08:40:41
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0