Laura

De som börjar skolan börjar om två veckor. Lyllos!! Jag vill med. Vill träffa klasskompisar varje dag, sitta i korridoren och titta på alla nya ettor som går förbi som om vi är detas kungar. Jag vill träffa lärarna till och med. Eller...jag vill träffa Laura! Ha graf med Laura! Saknar grafen med Laura! Såg en bild på Laura på face, nu saknar jag henne ännu mer!! Jag är nog rent utav inte hel utan Laura! Lite besatt i lagom dos. Stackars Laura.
Fast med att börja skolan igen innebär även skolmat, värdelösa temadagar och håltimmar. Så jag är nog nöjd över att vara klar. Men lite graf med Laura skulle inte sitta fel!


Kommentarer
Postat av: Maria

Graf med Lasse! :)

2010-08-10 @ 22:40:06
URL: http://www.krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0