JAG KLAGAR INTE

Jag har ett litet vad med mig själv..att sluta klaga. Jag har nästan gått och blivit bitter, börjat tycka synd om mig själv för töntiga saker som skoskav! Pff, larvigt. Dock vet alla att skoskav är det mest irriterande skavet som finns (speciellt när de förekommer både på OCH under fötterna SAMTIDIGT). Men mina kära vänner, kompisar, kamrater; jag klagar inte!
Imorn ska jag lyfta luren och göra ett väldigt avgörande samtal. Boka tid för operation ska jag göra imorn. Mina fötter ser hemskt onormala ut. Ser ut som att mina stortår har varsin hjärna, thank god thats not the case! Jag lider utav hallux valgus, vanligt förekommande hos kvinnor över 50...tja..och hos mig, tydligen. Fruktansvärt nervös. Gillar inte riktigt doktorer, slipmaskiner eller uggs. Vilket är en snabb sammanfattning av min operation och rehabilitering. Men det ska nog gå bra! Jag har redan börjat planera vilka serier jag ska titta igenom! Ally McBeal ligger högt. SOFT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bitterfitta

2010-08-10 @ 01:42:02
Postat av: g

Bitterfitta

2010-08-10 @ 01:42:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0