SUPERSOFT

Helgen är snart slut och jag har klarat av den sista maskeraden på ett tag, hoppas jag. Inte för att maskerad inte är min grej, för det  är det! Men efter tre maskeradhelger är i rad är både jag och min ekonomi körda i botten. I fredags var det tema "oj jag har visst kommit fel". Jag slog på stort eftersom det var sista på länge, Lady Gaga. Gjorde en vit roset av mitt hår, köpte ett och ett halvt kilo godis till min outfit, det var spets, det var röda läppar och det var självklart nätstrumpbyxor. Jag gick in för att vinna och jag vann!!! Tyvärr har jag inga bilder själv men jag ska fixa snarast, jag lovar.
Festen var great! Hade askul med alla gamla godingar från förr. Det är något visst med basketmänniskor, ränder går aldrig ur. Det var Nathalies avskedsfest och nu pyser den tösen till någonstans i grekland. Tänker inte fråga för då kommer jag bara bli ännu mer avis. Men tack för en supertrevlig fest. Gonna miss u!!!

Igår får heta supersoft. Kvällen bjöd på väldigt god grillning hos min syster, supermätt mage, spikmatta och jag somnade före Adam. Innan jag somnade bad jag killarna om en sovmorgon och det fick jag! 08.20 ropar Olle "VAKEEN". Och adam satt uppe i vardagsrummet och sa god morgon när vi kom upp. Det är mosters killar det!
Nu är det dags att hoppa ur pyjamasarna och ut i solen! AAAH SOLEN<3

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0