TRAINWRECK


Jag ser just nu ut som ett trainwreck med pollenallergi (det orangea håret är min snälla blixts förtjänst, så tänk bort det - tack så mycket). Denna sjukdom är hemsk! Jag säger inte att den är hemskare än alla andras sjukdommar för då lär väll alla hoppa på mig som alla mammor hoppade på MIKA när han sa att väntan på hans första album kändes som att vara gravid. NEJ jag vet inte om det finns någon "mildare sjukdom" som tar kol på en precis som pollen gör med mig. Men jag känner att jag har all rätt att klaga! Mina ögon just nu ser ut som pingisbollar inpressade emellan en amerikans lårvalkar (de liksom hänger över varann) och de kliar som i hjärnan på en rabiessmittad hund. För att inte tala om niagarafallen som fallit way to much idag. Sen att de röda blodkärlen syns något extremt är bara en liten ovärd detalj. Jag är inte okej med det här. Ser så illa ut just nu att jag lika gärna sulle kunna ta en påsklilja och gnugga i ögonen för att se hur långt det kan gå. Skulle kunna bli en spännande dokumentär eller ett het reportage i Folkbladet?! Jag ställer upp på allt! Ni såg väl Påskreportaget? Kan jag ställa upp på att vara hare så kan jag ställa upp på nästan vad som helst va fan...
Ska blunda och glömma att det kliar nu. Imorn kommer jag möjligtvis se ut som godzilla!

PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ser också svullen ut pga av en vagel som byggt bo på vänster öga. Ganska snyggt om jag får säga det själv.

2010-04-16 @ 11:35:30
URL: http://natalieriksson.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0