REGISTRERA ETT FEL

Ett lite argt meddelande till högre makter.
Varför gjorde du såhär mot mig? Varför är jag helt okapabel till att städa? Helt värdelös på att känna orken att ens hämta damsugaren som står i mitt eget kök. Förstår du hur min familj drabbas av detta?! Hur Jag drabbas? Du måste missat ett kapitel i din bebisskapar bok den 2 januari för 19 år sen. Den som handlar om egenskapsutdelning!! Men ett dåligt samvete kunde du ge mig va?! Anar du hur dåligt jag mår när min mamma kollar på mig med den där blicken som betyder "hur kunde jag uppfostra dig såhär" eller när pappa ser ut som en arg spikmatta?? Då ska jag tala om för dig att det är skitjobbigt! Men du vill väl att jag ska tacka? Tack så jävla mycket..
Idag lärde jag mig hur man registrerar ett fel i kassan på PAUS. Kanske skulle du också leta fram manualen och lära dig registrera ett fel. Min städförmåga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag hjälper dig gärna, men då måste du lova att fortsätta och hålla efter. För du suger verkligen på städningen. Men du är bäst på dina troll! Puss

2010-04-18 @ 19:53:51
Postat av: Anonym

Ha ha jag har samma fel. Man lär sig leva med det. Jag lovar. Fast det är klart att frun blir sur.

2010-04-18 @ 21:27:30
Postat av: Linda

Arg spikmatta:))))

2010-04-18 @ 22:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0