LEDSEN GUBBE

Jag fick lämna festen... jävla urinvägsinfektion ska man få. Kommer det med hela avatargrejen? För i så fall ska jag nog aldrig mer anstränga mig för att bli en snygg varelse.

Blä, ville gå till trappan, festa med fab five som återigen blivit 5, se allas miner för att jag var blå, jag ville allt ikväll trots att jag var helnykter. Men nu sitter jag här och pajade kvällen lite för min andra halva, Lina. Hon ville inte gå ut blå själv. Och Maria blev den enda riktigt utklädda kvar. Varför ska det hete maskerad om ingen går in för det. AStråkigt. Vi var roliga - dom andra sög!

Tråkigt att åka hem i hopp om att må bättre när man inte lyckas. Eller jo..lite bättre mår jag men jag vart trött när jag lämnade en "full" lägenhet för min tysta och extremt stökiga lägenhet.

Är lite intresserad av att se hur lätt färgen går bort. Och så undrar jag hur länge jag kommer ha en nyans av blå? Men jag rekommenderar verkligen att gå in för att styla sig till en avatar! Har aldrig kännt mig så nöjd med min utstyrsel som jag gjorde ikväll. Dock var nog Lina halva min utstyrsel och tacka fan för det! Hon lyftet hela grejen och gjorde de 4 timmarna framför spegeln kolosalt roliga!
Så, för att bli en kick ass avatar behövs : en vän av bästa slag, teatersmink/kroppsfärg (något av det, vi använde både och), glittrig grön ögonskugga för att fixa skiftningarna, blått nagellack, någon som kan freestyla lite med flätor, kulor till håret, färgglada smycken. Kläderna får man vara lite kreativ med eftersom de i filmen bara har höftskynken. Var modig - välj höftskynke! Hahah! Har jag glömt något? Självklart går de att avancera, så var inte bittra över en lame guide. Jag tycker vi lyckades oväntat bra och det var allt som behövdes.

Nu ska jag tvätta bort mitt slit och vänta på att Maria ringer. Ett löfte är ett löfte! Jag tänker skjutsa hem henne vare sig hon vill eller inte. Trams att gå själv! Och så vill jag höra kvällens skvaller, förstås! Kanske ska jag äta lite "påskmat" i väntan på detta samtal? Hoppas de e scrubsavsnitt!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker ni var väldigt kreativa, jag skulle aldrig orka gå in så mycket för en maskerad...ni måste ha varit bäst, slagit alla med hästlängder....kanske är det din källartjänst som gjort dig sjuk.....

2010-04-04 @ 07:53:24
URL: http://aklejatrend.blogg.se/
Postat av: Maria

Ingen avatar utan sitt magiska blåbär! :)Tack igen för skjutsen!! <3

2010-04-04 @ 12:57:44
URL: http://krysantemum.se
Postat av: Linnea

Jag vill bara påpeka att det inte stod att det var maskerad någonstans, Frida. Tema blått stod det. Haha! Jag uppskattar ändå att ni gjorde er helblå! :D

2010-04-04 @ 14:14:40
Postat av: Pernilla - en liten blogg om min häst m.m :)

Va kul o va en Avatar, vilken idé! :D Kan du inte lägga upp en helbild så man ser hur du såg ut? =)

2010-04-04 @ 17:01:55
URL: http://tintin.devote.se
Postat av: Matilda

Jag tänkte ju precis som Linnéa då påpeka att det faktiskt inte var någon maskerad. Men ni var otroligt snygga, riktigt bra gjort! :D

2010-04-04 @ 22:26:12
URL: http://finest.se/Matildah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0