HELADO EN ESÖDERKÖPING

Igår var andra soliga dagen jag var ledig och då ringde jag Jack som alltid ställer upp och frågade om han var sugen på glass. Han var sugen på glass! Vi försökte få med oss lite människor men skola och jobb var tydligen viktigare (jaaaa, det är viktigare. tyckte bara det var jättetråkigt att ni inte kunde följa med). Kempe var en kämpe och trottsade alla. Så jag, Jack och Alex åkte till fina Söderköping för att uppnå den ultimata glassensationen. Källarens glass in my <3
Vi satt på en bänk i solen och log sådär nöjt mot solen som svenskar gör, förundrades av den vattentoma kanalen. Jack och jag frågade ut stackars Alex som om han kunde allt om Söderköping..vilket han i och för sig kunde.
Dessa två killar är såååååå gulliga som tog hand om en ensam själ som jag. (I know you löööv to be gulliga)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0