DISKAD

Jag är urusel på att diska. Helt hemsk. Jag gör det med glädje hos andra (när jag har humör fört). Men själv kan jag låta det stå. Ganska snuskigt. Och varje gång jag ser högen så tittar jag bort och försöker glömma att jag såg den. Samma sak med kläderna som har en förmåga att ligga överallt. Jag är kanske aningen bekväm med diskmaskin. Måste finnas en dit jag flyttar, annars skulle det hända hemska saker som jag inte ens vill fantisera om. När jag kollar på vad jag diskar så inser jag också att hälften är mammas och pappas. HeeeeHeee. Då är det bara att ställa ner hos dom och de skulle aldrig få veta och jag fick vipps ingen disk kvar.
Jag skriver om disk....otroligt.
Nu ska jag gå och torka min avrunna disk. Just for your information.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0