DAGENS OCH MORGONDAGENS

Har idag invigt Marias lägenhet med lite ballerina och mjölk. Jag tänker smygbo där tills drottningen i boet kastar ut mig. Vilken våning säger jag bara! Där kommer det hända roliga saker!! HEHE!

Ikväll har jag sett på Dolphins. Faan så grymma dom blivit! När hände det? När jag gav upp hoppet? Vilken adrenalinkick jag hade och Aja drogs nog med lite i min känsla för basket. Jag satt på nålar. De har till och med tagit in riktiga dansare. Jag tappade hakan i backen och bugar för Dolphins. Wow!

Efter åkte jag till KJ och kolla på fotboll. Min grej - not. Men jag hängde med tillräckligt för att tappa hakan för andra gången idag när Messi stod för alla Barcas mål. Vilken kille. Eller var det bara så att Arsenal sög? Detta kan säkert bli en het diskution om på Lisa Fridaströms blogg! Jag hänvisar nog dit eftersom jag själv bara tycker som alla andra när det gäller fotboll.

Nu är det dags att hitta till min säng för ett antal timmars sömn innan jag ska stoppa mina nya naglar i ett par handskar och planterar om alla påskplanteringar som inte sålde i påsk. Akleja, it is! Alla är hemskt välkomna! (Fråga efter mig i kassan, jag står i källaren)

PUSS och god natt

Kommentarer
Postat av: kicki

åh tack så mycket för alla tips!! pocna hostel, hur låg det, vid havet eller mer utanför? :)

2010-04-07 @ 18:56:04
URL: http://csundkvist.blogg.se/
Postat av: lisa

:D du är grym frida!!!

2010-04-08 @ 11:22:53
URL: http://lisamatilda.devote.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0