luck

Ibland undrar man vad tur kommer ifrån. en del bara har det och andra inte. ibland försvinner den och ibland kommer den tillbaka. Men kan man veta när man har den? Skulle inte det vara jävligt bra? Att typ.."jag har tur den 29:de så då kan jag göra det för jag vet att hur som hellst kommer jag ha tur". Tur är den sista vägen i en karriärsstege. Jag vet att jag har sagt det någon gång innan att för att göra karriär så måste man plugga. Gör man inte det så måste man ha kontakter. Har man inga kontakter så måste man ha tur. Jag vet egentligen inte vart jag vill komma..jag vill bara ha lite jävla tur.

Kommentarer
Postat av: Klara

ett år sen du kom till mig usa babe!!!! luck for me var det!!!

2009-03-29 @ 20:23:44
Postat av: Anonym

sorry sis har lite dåligt samvete, du förtjänar mer respect än vad du fick i dag, så svårt att veta vart man har dig ibland bara. Nästa gång funkar det, nya fräsch tankar nu så funkar det! Kram Lav ya!

2009-03-29 @ 21:52:12
Postat av: Mary

Att vi hamnade i samma nerdiga klass för nio år sen... DET är tur. Puss!

2009-03-29 @ 22:08:47
URL: http://krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0