no, i didn't run

Jag sprang inte igår...MEN inte för att jag var lat. Jag fysade istället med Sara! Hallelujah! Men Mouhammedfysen var snäppet bättre, om jag ska jämföra. Men helt okey ändå! Och en applåd för Sara som är pepp som fan! Fler pass för oss babe!

Och Sara...en sak till som jag vill säga som kommer ge dig svaret på alla dina problem. Omelettstekpanna.

















Hittade inte någon bild på internet så jag ritade så som jag tror att den ser ut. Jag kan varmt rekommendera denna panna. Dina omeletter till de bäst formade omeletterna ever. Good lycka!

Kommentarer
Postat av: Sara

Vet du vad? Jag har tjatat på mamma om att jag önskar mig en sån SEN DEN DAGEN DU PRESENTERADE MIG FÖR DEN I STUGAN! :-P Kan vara den enda studentpresenten jag önskar mig, hahaha! Ikväll är det Power30 + Abs30 och jag vill att du kommer.

2009-03-11 @ 13:21:10
URL: http://bananens.blogg.se/
Postat av: Sara

ps. Du var väldigt duktig igår på passet, mycket duktig. ds.

2009-03-11 @ 13:21:49
URL: http://bananens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0