hemligt meddelande

Akon sjunger låten freedom om att han vill bli fri från problemen han har och om alla andra som vill bli fria från sina problem. MEN! Jag tror att det är ett hemligt meddelande till....en FRIDA. Kanske mig? Jag har tagit denna diskussionen men Eddi flera tusentals gånger att när det är meningen att han ska sjunga "freedom" så sjunger han "so i serch to find my friiidaaaaaaa, friiidaaaaaa, friiiidaaaaa" men Eddi vägrar att accepterat. Lite svartsjuk för att Akon har en crush på din tjej? Mhmmmmmmmmm!

Rätta mig om jag har fel, men jag har inte fel. PUSS

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG HÖR OCKSÅ ATT HAN SJUNGER FRIIIDAAAAAA! den som inte hör det är ju döv och dum i huvudet!! Akon <3 Frida

2009-03-11 @ 21:23:43
URL: http://klarajonssons.blogg.se/
Postat av: EDMON

DÖD

2009-03-12 @ 21:06:50
Postat av: Ponthus

Haha, All my mistakes man, you already know I wanna be free, I wanna be free

So I search to find my(find my)..

..Freedom,

sen har vi ju den här versen också!

If you wanna be free, from all your misery

put your hands up, (ay) put your hans up

If you wanna be free, with plenty money (ay)

put your hands up, put your hans up



tvekar på att de är något dolt meddelande där!

Är på eddis sida!

2009-03-26 @ 02:43:31
Postat av: Ponthus

Haha, All my mistakes man, you already know I wanna be free, I wanna be free

So I search to find my(find my)..

..Freedom,

sen har vi ju den här versen också!

If you wanna be free, from all your misery

put your hands up, (ay) put your hans up

If you wanna be free, with plenty money (ay)

put your hands up, put your hans up



tvekar på att de är något dolt meddelande där!

Är på eddis sida!

2009-03-26 @ 02:44:43
Postat av: Ponthus

oj nu skickade ja visst två

2009-03-26 @ 02:45:06
Postat av: Frida

Ja..man blir ju som fri när man har en Frida. En Frida förgyller liksom hela din vardag! ;)

2009-03-26 @ 08:29:35
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Ponthus

haha jaha ja är de så det ligger till:D

2009-03-27 @ 22:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0