@ paus

Idag hann jag med ganska mycket. I morse lämnade jag tillbaka Rambo till Smedby. Å läsa på hans stadigt bestämda attityd och motvilja att hoppa in i bilen antar jag att han trivdes i Karstorp, eller som det på sommaren kallas; Paradiset. Vem vill ifrån det? Men tillslut (eftersom jag är smartare än en hund) kunde jag lura in honom i bilen.
Därefter åkte jag hem för att äta frukost i solen. Det var inte gott, för jag var inte hungrig (hör och häpna). Men jag var tvungen, eftersom jag skulle jobba @ paus och inte äta fören vid 4. För alla andra "underbara människor" på denna jord ska serveras lunch före den inte så betydande personalen på paus.
Och jag kanske skulle berätta om det mest intressanta som hänt mig idag. Jag slog nästan ihjäl mig på en vattenpöl. Men jag klarade mig eftersom jag gjorde ett grasiöst svanhopp och landade i en outstanding pose. Diskaren applåderade och gav mig 10,0.


Rambo

Kommentarer
Postat av: Anonym

nästa hund i morgon då...kanske inte lika väl uppfostad......luktar illa snarkar fiser haltar halv blind....men rätt söt!

2009-06-22 @ 22:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0