Michael Jackson Död

The king of pop - död.
Helt otroligt. För mig var han någon som skulle leva föralltid. Han skulle aldrig dö. Enligt sajten TMC fick han hjärtstillestånd igår (torsdag) i sitt hem och fördes omedelbart till sjukhus i Los Angeles. Han dog där, med familjen hos sig. 50 år är inte mycket, inte ens lagom. Han förtjänade minst det dubbla. Jag kan inte riktigt förstå de som tycker motsattsen, han var kung på det han gjorde, varesig det handlade om näsan eller musiken. Ja, han såg bättre ut i sina unga år men näsan och resten skapade hans look, lite som Dollys meloner.
Jag är ingen hejare på musik och kan sällan (aldrig) namnen på de som sjunger eller låtens titel men kungen kommer alltid spelas. Tills den dag jag dör. Han rockade, han rockar! Jag tänker rocka med honom.

R.I.P MICHAEL JACKSON

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0