workin' pigg

imorgon intar jag position i arbetets värld för sjätte dagen i rad. i'm not made for this. jag vill gå i skolan! men ett litet tack till gudarna för att jag ens har jobb.
jag bloggar inte alldeles för mycket heller, jag tänker varje dag, flera gånger om dan "det här ska jag skriva" och många gånger kommer jag även på en passande rubrik. men när jag kommer hem har jag annat att tänka på. som att till exempel äta. nu är jag hungrig som en gris men för trött för att lunka ner i sommarstugan (som är vår matplats i nuläget) för att steka ägg eller värma lite rester. jag är helt enkelt inte gjord för att jobba. tyvärr. tror jag köper mig en triss imorn. jag behöver även en ny dator, hitta min photoshopskiva (eftersom min dator vägrar öppna programmet)(det är därför inga bilder kommer upp på allt kul jag gör hela tiden(ironi)). eller nja, jag gör ganska roliga saker så fort jag får luckor. Så ni kan vänta er bilder från bland annat balen, studenten, mys, baddagar, midsommar och en väldigt trevlig 20års fest jag va på i lördags. DEN TACKAR VI FÖR! så det är bara att lusläsa dag ut och dag in flera gånger om dagen så kanske ni plötsligt får se lite bilder.
nu är det pyssel och planer som väntar...för det är någon som fyller år imorgon. hi hi.

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vill fortfarande låna skivan! can i?

2009-07-09 @ 07:53:45
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0