snark


är dom inte söta, mina troll? sover och har gjort sen halv 9. vi arrangerade bio i min lägenhet, vilket nu har resulterat i möbler som står huller om buller, popcorn i sängen och kuddar på hög. men vad gör det...dom sover ju! vilket var mitt mål. snarkar gör dom också, funderar på att dejta soffan inatt. fast dom är ju söta snarkare och sånna kan man leva med.

@ paus vart det lugnt som satan idag och ingen av oss var på prathumör så det var en ganska tyst och jobbig dag. jag ville bara vara hemma och leka. inte tänka. leka med mina troll som är i kiss och bajs åldern. olle sprang mot mig när jag kom hem och krama mig så hårt att jag ramla, "sakat dej". tack sötnos, det värmer. imorn är jag ledig och tänker ta dom på äventyr! På kvällen ska jag även träffa mitt lilla flicktroll och bli bästa kompisar igen. jag står i, i ett, hela tiden. det är bra.

pusspusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Becca

gud vad söta :)

2009-07-18 @ 21:47:19
URL: http://refre.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är nog bästa mostern, svår att slå. Vi ska på dop kl 15, så jag vet inte om vi hinner på bion men vi hörs senare. Och du kom ihåg, man får säga ifrån om man vill! Kram

2009-07-19 @ 08:25:21
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0