pessi

nu sitter jag hos min syster. fast ingen är riktigt hemma. alla är faktiskt på Legoland. jag är här för att ta hand om tvätten min, för sån får man ju tyvärr. tog mig friheten att äta en (tre) nutellamackor och ett par jordnötsringar. har man goda saker i skåpen får man skylla sig själv om man bjudit in mig (eller om jag bjuder in mig själv). Jag har veeeerkligen inget att säga idag, ville bara "släppa ett inlägg". I morgon är jag ledig och tänker somna i poolen tills jag vaknar, för det gör man. om det spöregnar lägger jag mig nog under täcket hela dagen. nej för jag ska gå till banken och fixa så att jag ska betala mina egna räkningar och öppna ett sparkonto. uuuuuuuusch vad jag har blivit vuxen...tvättar och ska betala räkningar, snart ska jag betala för att bo någonstans också. jag har blivit värsta pessi, dags att rycka upp sig och vara lite barnslig. vet ni vad som skulle sitta bäst just nu...? en moppe! bil är överskattat.
PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är velcome to play med cornelia när du vill om du vill vara lite barnslig menar jag, hon tycker fortfarande om dig bara att hon har ett lite udda sätt att vis det på, hej då lilla tjockis pockis!

2009-07-14 @ 08:27:00
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det kommer en räkning på det du har ätit + vatten du gjort av med vid tvätt. Var så säker

2009-07-16 @ 11:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0