i sängen innan sömnen

efter jobbet gick jag till min syster som behövde lite trollvakt ikväll. lagom till jag kom hade nene på sig pyjamas och var lika koko som vanligt. man brås på sina föräldrar har jag hört? efter lite flygande-pomme-spel var det bedtajm och tillmin stora förvåning och lycka vart jag den utvalde att natta henne. jag ser det lite som dagens vinst. (även att jag fick rätt i kockens och mitt tjafs om vad jag hade bestält och inte, räknas också in där).

nu tänkte jag sova gott för att vara ledig i tre dagar är inte alltid man är. och imorn ska vi på gokart, jag, mina bröder, eddi och hans kusiner. jag som ensam tjej tänkte att jag skulle ta hem segern!

sovtajm
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0