hej och hå

jag har fullt upp med roliga och avslappnande saker och skriver därför inte så mycke. och abrakadabra så är jag ledig nästan hela veckan också. känns lite konstigt eftersom jag har jobbat häcken av mig de senaste veckorna. eller nja, hela häcken mot vad jag har jobbat innan. nu känns det skönt med lite ledigt. "tyvärr" missar jag ganska många tider nästa vecka också eftersom jag och edmundo letar sista minuten till det o så varma utlandet. man kan hoppas, man kan hoppas! jag ligger faktist efter med brännan och mister med för den delen. och vi känner oss lite värda den trippen. vart det blir kanske ödet får bestämma.

som jag sa känner jag mig ganska bussy just nu. igår var jag på liseberg med eddi, emil och linda. vi vart blöta, svettiga, frusna, skräckslagna, roade, frustrerade och fattiga.  MEN, vi hade väldigt trevligt hur som hellst! (hur stavas hellst?) spegelhuset var höjdpunkten, emil såg roligast/dummast ut i varenda spegel! jag har inte så mycket att göra på f.m imorgon så då lägger jag in lite bilder.
idag var jag och bigbigsis +troll i söderköping och åt lunch och glass. glassen var inte så matchande till vädret men däremot funkade kameran och värdet bra ihop så jag kanske bjuder på ännu fler bilder, imorn. jag lovar inget, min dator tillhör nu mera historian och jobbar inte alltför snabbt.

nu tänkte jag sova och sova och sova...ganska länge.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara

Fridis, du har ingen häck att jobba av dig ;)

Hoppas ni hittar en resa till solen. Jag har träffat den och nu ser min hud såå bra ut!!!



2009-07-29 @ 03:57:23
URL: http://sarahli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0