Back to school

Jag var tvungen att kolla mitt schema nyss och se hur min torsdag skulle se ut. Jag har förträngt det helt och hållet. Har nästan levt ett annat liv det här lovet. Eller jag har levt ett annat liv. Sen innan nyår har jag spenderat mitt liv som sambo. Jag har hela tiden haft eddi här, när ja ville i princip. Jag har varit så mycket med honom att jag nästan glömt mina vänner. Fast självklart har jag inte glömt dem. Jag har bara haft eddi här som fyllt mina hål efter dem. Jag hoppas att de står där ändå med öppna armar när jag kommer hem. För nu kommer de få fylla eddis hål när inte han är här. N' I love you for that!

Idag betyder att det var sista dagen på dagiset och jag fick teckningar till förbannelse och en ko-nyckelring som tack. Jag lärde barnen lite riktiga sånger som "lille ko, lille ko, lille söte kooa. de va ho, de va ho, ho som sket på brooa". Sooooorryyy fröknarna!  Och ALLA ville sitta i mitt knä idag...jobbiga men samtidigt så otroligt söta. Jag vill ta hem dom! ...JA, det var en lögn. Mina troll är 1000 gånger bättre (och snällare och sötare)! Med en extra erfarenhet kastar jag mig tillbaka till skolbänken.

Och då har jag några små frågor....
Vem fan ska få upp mig kl halv 7 imorgon? Hur fan ska jag ta mig till skolan? Bussen? Då måste jag gå upp kl 6. Kl 6 är inte mänskligt rätt efter en månads sovmorgon. Vad händer i den nya svenska C kursen? VEM BAKAR TILL GRAFEN?!?! 
Kommer Tove kolla argt på mig? yeeeeeeah! Kommer jag sakna barnen eller bara älska att vara i skolan? Tror faktist att jag kommer älska't, hör o häpna! Jag vet i alla fall vad jag ska ha på mig. 


Kommentarer
Postat av: Sara

Då kan du stiga upp 5 min senare, eftersom du redan vet vad du ska ha på dig ;) hihiihihihihi varsågod för det tipset.

2009-01-21 @ 17:16:36
URL: http://bananens.blogg.se/
Postat av: Beccs

HAHA skönaste Sara!

2009-01-21 @ 19:05:55
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: frida

det är mitt smink som tar 5 min att fixa. Vad jag ska ha på mig tar resten av tiden, plus frukost och tandborsning. så egentligen kan jag gå upp kvart i sju.

2009-01-21 @ 21:13:39
URL: http://fridaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0