äntligen :)

jag har tjatat om den här dagen allt för länge och nu när den är här (om ca 1 timme) vill jag bara ha den. Jag ska njuta av mina 18 fyllda år och OJ vad fyllda de är!! men nu ska jag sova för att dom ska komma och sjunga för mig. för vem tycker inte om en familjekör kl 0600 en fredagmorgon?! :)

Jag fylle 18 och brevid mig ligger en oväldoftande hund och snarkar! YES! Paniiiiik också!! Eddi och min syster kokar nått och sara kokar med dom och jag klarar inte av att inte veta. VAD HÅLLER NI PÅ MED?!

PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSS
ps. jag dansar snyggast i hela världen. allt annat är skitsnack. ds.

 

Kommentarer
Postat av: S * * *

Dansen går att diskutera..

2009-01-01 @ 23:16:32
Postat av: Frida

S*** vi får väl seeeeeee:D

2009-01-02 @ 11:57:19
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: Mary

"-2 dagar".

Nu är du jättegammal. Skaffa dig prunkande hängpelargoner NU.



Tack för igår btw! :)

2009-01-03 @ 12:51:43
URL: http://krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0