save my day sunshine

Snart ska jag hämta mitt söta troll på dagis och jag hoppas innerligt att hon är på lekhumör och glad för hon måste peppa mitt humör. Fattar inte vad som flugit i mig. George har halshluss och hostar sig trött men istället för att tycka synd om honom och vara en snäll bigsis så är jag som djävulen själv och ber honom sluta hosta.. fast bara inne i mitt huvud. För ja är en snäll syster som kokar varm mjölk med honung, sprninger efter vatten och letar skallen av sig efter samarin. Men hostan eggar mig till att säga sluta. Men stackarn kan ju inte rå fört. Akta er för mig idag, inga bad news, tack. Nene ska bara behandla mig lite sen är jag lugn igen. För jag borde vara på så bra humör. Solen skiner och den är faktist varm, allt annat är bra också men det är som ett moln av irritation som vägrar sluta förfölja mig. suck.    

Kommentarer
Postat av: Klara

vi saknade en frida imorse som skulle kommmmma med frukost!!! hmmm.

2009-02-20 @ 13:40:56
URL: http://klarajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0