REKLAM

Nu på söndag händer något stort! Kompiscupen kommer äga rum i Ektorpshallen här i Norrköping och alla är välkomna att se barn mellan 10-12år lira fotboll och spela om äran att koras till världens första vinnare av Kompiscupen. Cupen sätter igång halv 10 då killarna börjar sina matcher och fortsätter senare efter lunch med flickornas. Alltså en helspäckad dag med fotboll, fotboll och ännu mera fotboll! Olika lag från hela Norrpan kommer delta så ingen fjollboll här inte! Vem vet, kanske kommer ni och ser den nya Zlatan? Kiosk finns att tillgå om man blir lite extra sugen på kanske en bulle eller varför inte en kexchoklad? Dryck finns också att köpa. Alla intäckter går till organisationen Friends, den organisation som vi stödjer i kampen mot mobbning. Jag och mina projektkollegor hoppas på att få se så många som möjligt där på söndag för att ha en trevlig dag och hjälpa oss att stödja Friends och deras starka kamp mot mobbing! Entré 30kr.

KRAM FRIDA

Kommentarer
Postat av: sara

JAG KOMMER om jag inte jobbar då =) hihhihhi duktiga Frida! sluta stressa ihjäl nu!

2009-02-24 @ 21:55:56
URL: http://bananens.blogg.se/
Postat av: Mary

Ovemskavaravärldensbästakassörskarå?

Tur att jag är så bra på hufvudräkning.

2009-02-24 @ 21:57:04
URL: http://krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0