nu tappar jag greppet

Min pluggkväll. Det gick bra ett tag, nu går det utför. Jag kan inte ta pauser för då märker jag att paus är skönt och jag fortsätter pausa.

Påtal om pausa skulle jag vilja pausa mina lärare ett tag så jag hinner med. Ja, en kontroll med bara två stora knappar, en pausknapp och en playknapp. Fast Orraryd skulle jag kunna pausa FOREVER. Jag har ingen aning om vad han vill att jag ska göra för att få ett vg i natur. Allt han säger "gör som du vill". Okej ge mig pennfan och en autograf så skriver vi vg i mitt betyg. Thats how i want it to be! Satisfied? Nej, all respekt åt lärare men jag kräver lite respekt tillbaka. Alla områden kanske inte är mina områden och då behöver man en liten knuff i ryggen för att klara't. Så om vui kommer överrens så kan vi hoppa det där med pausknappen.

Och påtal om paus så har jag inte jobbat i helgen. Skönt fast oskönt. En dag på jobbet ger en lite eld i arslet och man får något gjort. Meeeen som sagt, denna helgen pausade jag Paus. Och så hoppas i på sommarjobb på Paus som inte pausas. 

Och en sak till, påtal om paus.
FRIDA DIN PAUS ÄR SLUT FÖR LÄÄNGE SEN! 

Kommentarer
Postat av: hanna..

en pausknapp låter som en trevlig idé! ring mig! :)

2009-02-08 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0