Noseblood

Jag har dragit på mig värdens förkylning och snorar som om jag bara skulle vara en gigantisk näsa med ben. Och snyta sig bör man annars dör man...mja om man inte andas genom munnen. men mina läppar blir så torra då, så jag väljer att snyta mig. Jag visste inte hur mycket blod det kunde komma från min lilla näsa!! Jag skulle kunnat ge blod med mitt näsblod. Vart kommer det ifrån, kändes som min näsa var kroppens blodpump, mitt hjärta. Men...haha hur skulle det se ut om näsan höll på att pumpa sådär. Tänk hur det skulle se ut effter ett intensivt träningspass?! Tack Gud för att våra näsor är näsor och inte hjärtan!

Kommentarer
Postat av: Mary

Neeeeej! Fyseeeen!

2009-02-03 @ 09:48:43
URL: http://krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0