Jag skulle vilja ge ett par rosor

Till de män och kvinnor som plockar skräp från marken och hoppas på att göra en förändring. Till min klasskamrat Matilda som är den mest oegoistiska människan jag känner. Till buss och spårvagnschaufförer som väntar på de som springer. Till den mörkhyade tjejen som nyss stod bakom mig och fick "de hårda" killarna att låta snälla som nallebjörnar. Till de som jag inte riktigt vet vad de gör, men ser ut som hjältar som kommer att rädda jorden. Till en liten prinsessa i staterna, NJ, som kämpar för sitt liv och är den starkaste lilla flickan i världen. Många har mist sina mammor i cancer på sista tiden, jag vill ge en ros till dom och säga att det kommer bli bra. Jag vill ge en ros till cancerforskningen så att det inte händer, att mammor och pappor slutar dö. Jag ska gå och köpa ett rosa band, för mina få kronor kan rädda miljoner människor.

save. 

Kommentarer
Postat av: Klara

jag vill ge en ros till dig för att du alltid tänker på alla andra!!!

2009-02-03 @ 14:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0