closed doors

Jag känner mig tråkig, så jävla tråkig. Jag gör ingenting. Mest hänger och hoppas att någon ska ringa och fråga om jag vill hänga med på något men jag säger ofta "nej, kan inte". Så jag fattar varför jag sitter hemma och bygger briotåg med mina bröder just nu. För jag är inte särskillt bra på att höra av mig själv så jag pikar ingen. Verkligen inte. Jag har bara hittat mig själv någonstans där jag inte borde vara. Vet inte om det är en hallonpaj jag saknar eller om jag bara är sjukt stressad inför våren, studenten, mitt kommande liv. Lite, en gnutta hopplöshet känner jag inför skolan som vill begrava mig under lyrik och psykologins historia. För att inte tala om allt det andra. Jag bara klagar, så jävla tråkig. Jag laddar för en comeback.     

Kommentarer
Postat av: Mary

Jag saknar dig typ kalasmycket!

2009-02-19 @ 18:04:33
URL: http://krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0