värk

dagen har gått så fruktansvärt fort!! känns som att mina dagar är så planerade helahelahela tiden och får jag en lucka så trycker jag av någon dum anledning in lite där också. mer långkallsång-hemma-dagar åt folket! åtminstonne till mig!
men sen har jag bara gjort saker jag tycker om idag, så ganska chill ändå. bland annat drog lina med mig på klättring. en gång i tiden trodde jag att jag var bäst på hela skarphagsskolan att klättra. det var jag kanske till och med. men för att hålla oss till saken...jag sög! eller ne sög är att ta i. men jag var kass. klarade "97:ornas" vägg...om det låter imponerande. men jag är riktigt taggad nu. trots blåsor så ska jag tillbaka och klara den där vägg nummer 15!

direkt efter klättringen var det baskettränging och gissa hur bra det gick när jag knappt kunde gräppa ratten? men jag grejat. i slutet tog jag faktiskt ett så moget beslut som att titta på när de körde system. nästa träning kommer jag vara grym! to bad att de ska banta laget. :(:(:(:(

imorn kommer jag nog ha träningsvärk i muskler jag inte trodde fanns. känns så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0