REAREAREA

Reor är hemska, fruktansvärda, frustrerande, galna, hopplösa och alldeles underbara (när man hittar det man söker). Aja och jag gick fyra timmar på stan idag och hann med två av de fyra varuhusen. Mitt humör dog redan inne på monki som var först ut. Klänningen var fulare på än av, klart man blir sur! Egentligen vet jag inte varför jag provade den. Kunde innan gissat hur den skulle sitta. Men så är det ju med reor...och tjejer. REA-tjejer. Har nog aldrig stött på en REA-kille? Det är fullt med fruntimmer, fjortisar, homosexuella, damer, haggor och normala tjejer på stan men inte en enda karl! Jo nåra, men dom är medsläpade av alla haggor. Stackare. Skaffa lite balls och säg att ni hellre ligger på soffan. Konsekvenserna får ni ta.

Aja har äntligen money och det märks...jag vet inte hur(!?!) många gånger hon provat skor idag och hur mycke hon tjatat om dom där jävla ormskinnslegginsen. MEN nu ska hon vara duktig för hon ska spara. Så istället för att köpa går hon och hänger läpp tills hon kommit på nått annat att tänka på. Vilket vanligtvis tar ca 5 sek. Samma visa varje gång majsan har money!

Jag har fått med mig nästan bara vettiga saker med mig hem. Hela outfiten till nyår, klänning, skor och accesoarer. Tre par trosor, ett par som var fina och sköna, ett par söta som bara en pojkvän skulle tycka om och ett par sköna som aja rata totalt. Jag behövde nya så jag skiter i om aja ratar dom. REA är bra! MEN jag är ingen rea-tjej! 

godnattPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0