p in our hearts












jag i mitt esse. en gång...
idag ville jag verkligen inte träna! asomotiverad och allmänt hemma-sugen. Elise kom och hämtade mig ändå och då var det ju bara att flyta med. försökte övertyga mig själv om att jag kunde titta på . lovar att aldrig tänka så igen om vi har Paul som tränare på heltid! viiiiiiilken träning!! imorn kommer jag vara en enda stor muskelknut (hehe, hann inte me stretchen..puckat!) men det gör mig absolut ingenting. nu ska jag sleepa i min sköööna underbara säng. först ska jag be en bön. Paul bli vår, FÖRALLTID!!!


Kommentarer
Postat av: linda

åh har du börjat nu? tränar du eller kör du matcher också? :D jag är grymt sugen på att börja jag med!

2009-12-08 @ 22:08:13
URL: http://lindagillaker.blogg.se/
Postat av: Natta

I feel you sister! Jag skulle kunna skära av en lill-tå för att paul skulle ha oss..

2009-12-09 @ 17:20:18
URL: http://nattakempis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0