mexicoooo

hemma en snabbis. ska bara hämta kläder sen iväg till min plutte, som inte är hemma än. hm..undra vad jag ska hitta på så länge? kameran åker med, så Rambo kanske får agera modell. på fikan älskade jag verkligen lina! lina underbara lina! kanske kanske en gnutta mexico i februari?? skulle jag inte kunna dö för det? jo jo jo!!
så imorn har jag och hon lite planeringar att ta tag i! men innan det ska jag och eddi ha en lång morgon. och bara lugna ner oss. kanske julbaka? som om jag skulle få han till det...eller?

puspuspus

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eddi sa förut idag att han skulle vilja julbaka...

Så det ställer han nog upp på :)

2009-12-03 @ 00:54:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0