kanskemaybe

denhär bloggen är ganska oengagerad.. och ostrukurerad också för den delen. förstår hur tråkigt det är att läsa samma saker om och om igen. när det verkligen kanske inte ens handlar om saker du har någon aning om. hade jag en laptop tror jag faktiskt att jag skulle vara en mer seriös bloggare. det känns "bloggigt" att ha en laptop. men jag sparar istället till en stationär superdator som är asbra. (vet dock inte vilken än). kanske kommer jag bli lite mer som en inneboende vid datorn då, eftersom den kommer vara så himla asbra(!) och då kanske jag visar framfötterna även här. kanske kanske maybe maybe. nyårslöftet kanske? nej, det skulle vara dumt. för jag är grymt dålig på att hålla dom. brukar inte ens komma ihåg vad det var jag lovade!

PUSS&godnatt

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

SV: okey, kul att du deltar i veckans blogg! nu är det bara att hoppas att du är en av finalisterna på fredag! :D

2009-12-17 @ 18:33:23
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0