2009 yeah

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Tog studenten. Önskar jag inte hade haft halsfluss för då hade den lyckligaste veckan i mitt liv blivit fulländad!
2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag minns det nog och om jag minns rätt så höll jag det, gör fortfarande.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, men det lär bli ett jädra babyboom 2010!
4. Dog någon som stod dig nära? Nej.
5. Vilka länder besökte du? Paris!! Och då måste jag ju hoppa tillbaka till nummer ett på listan och påpeka att jag har ätit sniglar(!!). Sen var jag i London ju.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? TID! Jag måste vänja mig vid vuxenlivet och kunna skaffa fram lite mera tid!
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 2:a januari, 11 juni, 25 juli, 7-9 augusti, 11 augusti.
8. Vad var din största framgång 2009? Framgång...? Jag tror jag har fått lite mera stake nu.
9. Största misstaget? Inte haft tillräckligt med stake.
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Njae..
11. Bästa köpet? Min wunderbara systemkamera och självklart...mjukisdressen!!
12. Vad spenderade du mest pengar på? Teknik, mat, presenter och vart resten är är ett mysterium.
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Ja! Ord och känslor.
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Melissa horn - jag kan inte skilja på. Men främst beyonce. Halo, Scared of lonely, ego.
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit alldeles för likgiltig iår. Dock lycklig samtidigt. Nästa år ska därför bli extra glatt och extra ALLT!!
16. Vad önskar du att du gjort mer? jobbat....ehe ehe hehe hehe he..
17. Vad önskar du att du gjort mindre? stressat
18. Hur tillbringar du julen? Med min stora feta närmaste familj.
19. Blev du kär i år? Jag var tokkär :)
20. Favoritprogram på TV? Flash forward!! Men jag är ju så fruktansvärt dålig på att följa serier!!:(:(:(
21. Bästa boken du läste i år? Jaaa...kan inte läsa....
22. Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn, Matt Nathanson
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Ehm...jag fyllde år för ganska exakt ett år sen, kommer knappt ihåg vad jag fick. Men jag fick ett väldigt fint rim av eddi. hahahh! underbart!
25. Något du önskade dig men inte fick? Niiiiiiiiiiix. Jag har allt jag vill ha!
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Mamma och jag lagade mat hela hela hela dagen och sen droppade massa tjejer in och en och en annan pojke också. Vi åt och åt och åt! Sen festade vi vidare på Hugo, nästan ensama. Vi hade så sinnessjukt roligt!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Nja...
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Jag hatar frågan! Har städat ur garderoben minst 50 ggr detta år men kan ändå inte riktigt sätta fingret på vad jag har haft på mig.
29. Vad fick dig att må bra? Min trygghet. Som jag lämnar nu. Jag hittar annat som får mig att må bra!
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Detta år var ju Pitt damn nice!!
31. Vem saknade du? Simon...
32. De bästa nya människorna du träffade? Emy och Tina @ paus är änglar. Nya människor detta år var många gamla människor som kommit tillbaka. Aja är en fruktansvärt bra nygammalny vän!!

Peace

sniglar i paris.

Kommentarer
Postat av: nation

aw söt du är då! detsamma fritchoffsen :) / ängeln från paus;)

2009-12-30 @ 22:23:09
Postat av: Mary

PIIITT!! andas tungt

2009-12-30 @ 23:34:15
URL: http://krysantemum.se
Postat av: Linda

Du är bara värd det bästa och det lyckligaste och det roligaste. Men bry dig bara om de som bryr sig om dig...du vill så mycket, för mycket, tänker på alla och vill klara allt. Om du halverar det måstet, måstet att finnas för alla, måstet att klara allt och hjälpa alla, så kommer du och de du väljer att få ett underbart år. För du är en underbar människa. Var rädd om dig, få ordning på ditt vuxna liv och skriv listor...listor gör livet enklare! vi i Brånnestad älskar dig!



Ps...ett tips på nyårslöfte...att inte vara tids opptimist...finns fortfarande bara 24 timmar på ett dygn!

2010-01-01 @ 10:08:32
URL: http://aklejatrend.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0