21 dec

Shit! Lungorna är fulla med smutsig jord, mina alfamega onda hallux valgus gör superont och jag är trött, fortfarande. Ni får kalla mig tunnis. Jag bryr mig faktiskt inte, är för trött. Det är inte särskillt slitit på akleja, jag menar jag frossar bland pyssel som skulle räcka livet ut, men det är nog hjärnkapaciteten som inte är van vid att hålla hundratjugo dygnet. Aja fråga här om dagen om vi skulle börja yoga. Jag kanske skulle behöva det, min hjärnkapacitet skulle behöva det! Har provat yoga två gånger. Gång nr.1 var på syrrans möhippa och hon var "höjdpunkten" under passet. Den gången tränade jag nog mest skrattmusklerna! Andra gången var jag med Maria och hennes mamma. Men det gången var jag så in i norden kissnödig... jag gjorde nog inget rätt. Jag vågade inte lämna rummet heller, alla var så inne och fokuserade. Och där skulle jag snubbla över alla "liggande hundar" och "soluppgångar" för att tömma, nej fy. Jag knep!
Nu är det ändå bara två dagar kvar på Akleja. Synd och skönt. Jag trivs superbra men jag är tyvärr ingen arbetsråtta. En dag, men inte nu, inte på ett bra tag.

PUSS


Kommentarer
Postat av: beccs

hihi förlåt fridis! ;$ ber så hemskt mycket om ursäkt! jag vr helt säker på att de var från sisters. trodde dom var dom ända som hade det märket :)

2009-12-21 @ 21:25:27
URL: http://rebfre.se
Postat av: Mary

haha! Det minns jag. Yogan alltså. och det gick ju inte så bra, nej.

2009-12-21 @ 23:30:06
URL: http://krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0