august

solen är underbar. varför hatar man den ibland? nu är det slutet på augusti, vilket här i norrpan innebär augustifestival. kanske det största som händer här på hela året. det och den ständigt påtända halmbocken i söderköping...vilket inte är norrpan i och för sig. close enought. ska ta mig en sväng till stan och göra den en fikatjänst. kanske om marknaden öppnat ta en sväng där. köpa ett par häxvrålsremmar. det enda riktigt vettiga.

för tre år sedan (när jag var on top of the world, trodde jag) skulle vi ut och ragga stan vid dethär laget. jag puttrade med min fiiiiina moppe till stan och träffade hela gänget. fina tider. jag hade flätade hängslen och inbakad fläta som jag hade lärt mig göra på mig själv. jag levde livet, skrattade och åkte osäkra karuseller, helst virrvellvinden till "maaaiiahiii maaaiahoo" och kolla killar. vi visste att vi kunde få vem vi ville! hahah, skapliga huvven. jag älskade det. hade velat vara där lite längre. utforskat lite mer än vad jag gjorde och tagit lite fler chanser. men de som inte var oss hade så mycket tråkigare! jag ångrar ingenting. miss u guys!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hahahahha herregud! Jag minns när du smet ut mitt i natten och tog moppen till stan. Grosan var alltid för full och välte med moppen så Fanny&Erika skämdes över henne. Du var i alla fall söt med flätan, själv ser jag lite sleten ut där.Är det Sara som är så liten? Ha det jättebra i Paris nu!

2009-08-24 @ 15:14:06
URL: http://natalieriksson.devote.se
Postat av: fanny

hahaha men gud va länge sen! underbara tider underbar augustifest haha! miss you toooo frida. ps. om du undrar varför jag sitter o läser flera veckor tillbaka i bloggar sent en lördags kväll så är jag faktiskt sjuk :)

2009-09-05 @ 22:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0