städa,städa,städa

och jag är väldigt dålig på det... så nu har jag tagit till drastiska metoder. nu har hela lägenheten tapetserats med "städlappar" som ska påminna mig om hur viktigt det är att jag städar. förhoppningsvis ska de få mig att må dåligt över att jag aldrig tar tag i det och tillslut kommer jag bestämma mig för att bara görat! jag hoppas de kommer till användning imorn. det första jag kommer se när jag vaknar - en lapp. det ska bli spännande. kanske att jag uppdaterar med resultatet.

(jag behöver bra musik när jag städar, tipsa!!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

lycka till, jag vet ju att det behövs..hade jag inte två vild djur så hade jag kommit och hjälpt dig. kram L

2009-08-04 @ 14:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0