ride a bike

Idag har jag gjort mer än var jag trodde var möjligt under en hel dag. Men det skulle bli alldeles för tråkigt för er om jag skulle rabbla allt. Bäst var att jag var omringad av så många som jag tycker om samtidigt som jag faktiskt fick saker gjorda. Tack alla tjejer för att jag fick sitta och lyssna på er, Klara, Sara, Disa, Millan, Lovisa. Jag var fan tråkig idag men jag hade nästan glömt hur det är att vara med er så jag behövde bara sitta o njuta och ta in stunden. Det var FÖRLÄNGE sen!  Ledsen Hanna för alla barnsliga kommentarer och fjanterier men jag blir så när jag är med dig...haha ditt fel! ;)
Tack Eddi för en nästan-promenad och en varm hand och tack nyöppnade carl&henrik för värmande kaffe! Nästa gång, gärna med lite mjölk! Och dagen slutade med mina kelgrisar i brånnestad, mina absoluta favoritpojkar!


BYE
 

Kommentarer
Postat av: hanna

yeah, du måste skicka bilderna! och den där låten ...

2009-04-07 @ 10:28:34
URL: http://driftersescape.blogg.se/
Postat av: Anonym

verkligen som en liten gris...

2009-04-07 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0