N'joy

Verkligen, verkligen, verkligen längtat efter en sånhär kväll.

Vad fan snackar jag om?!

Det jag tydligen har längtat till är att rensa mina lådor.....
eeh what's wrong? Jag njuter av att sitta och bli av med
allt skit jag har som bara ligger där.Det kan inte betyda
något annat än att mina kvinliga instingter börjar växa till sig..
Vuxen...jag? Kvinna? Långt ifrån!! Okej att min bh-storlek
är en större och att jag någonstans på min raka kropp kan
 hitta en liiiten kurva men städa och tycka det är kul,där går
 gränsen fan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är rätt säker på att du aldrig kommer tycka att det är kul att städa, inte din grej liksom. ring mig när du är vaken, måste veta om jag har en partner till boxen i kväll? kram big sis

2008-10-27 @ 07:07:09
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: mary

Ja, jag fattar inte heller vad som händer. Jag har, till min mammas stora förtjusning, planerat min kommande graviditet, som inte är allt för langt in i framtiden. När hände detta?

2008-10-28 @ 22:01:51
URL: http://mariakrysantemum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0