i can can can can can

Jag vet vad jag vill göra in my future. Jag vill göra mig själv riktigt jävla stolt över mig själv! Lita på att jag kan och göra det. För jag kan. Bara det att ofta stoppar jag mig själv och säger "äh, jag behöver inte kunna". Men jag tror jag måste kunna för att bevisa för mig själv att jag kan och när jag vet att jag kan så har jag bevisat för alla andra att jag kan. Eller jag vill. Har massa vilja. Bara för lite beslutsamhet för att hålla viljan vid liv. En som jag tycker väldigt mycket om sa till mig är om dagen "med din vilja kan du komma vart du vill" och det satte igång en process i mig. Mina två hjärnhalvor debatterar i mitt huvud om vad som ska hända med mig, vad dom ska göra med mig, om dom ska spräninga mig i luften för att jag tänker så mycket och dom orkar inte med mig längre. Jag vill lyssna på deras plan, men tänker inte. Jag har en alldeles egen plan som jag vill fullfölja. Och den planen är en fullständig plan med delmål och ett slutmål. 
      Yeah, that's my plan. Startin' now.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ok, det var lite flummigt. men det låter ändå som du vet vad du pratar om. Jag sa till anna falk sist vi prata att du kommer bli nått stort när du blir stor och det håller jag fast vid. Du är speciell!

2008-10-15 @ 08:43:10
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0