Halloween

Ute ser det verkligen ut som halloween. Så som jag tänker mig halloween. Grått, gult, orenge, brunt, ruttna löv och kallt. Det ser verkligen apkallt ut. Hm..Nelia och jag får leka inne idag. Och jag tackar gudarna för att jag ska få leka idag. Behöver kasta av mig den allvarliga, tråkiga vuxenheten som jag inbillat mig att jag fått och leka av mig lite. Krypa på golv, snurra tills jag ramlar, skrika och skratta åt mig själv. Idag ska vi klä ut oss för alla barn som kommer och trick-or-treat:ar. ÄNTLIGEN får jag en maskerad. Ska nog gå ner och kolla lite disneyfilmer sen för att inspireras.

Innan jag blir barn ska jag nog städa min garderob göra en bokanalys och göra lite bilteori.
Herregud jag måste verkligen sluta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0