on my one

Jaha...då sitter jag här i lägenheten. Jag kan inte påstå att elementen stått på för jag sitter men köldskadede fingnrar, näst intill. Men eftersom det är jag som bor här nu är dom alla på högsta temp. Det är rätt tyst och ensamt. De mysiga knarren i väggarna som inte är jättemysiga håller mig sällskap inatt. Och inte har jag någon musik alls heller vilket gör mig grymt irriterad eftersom jag aldrig brukar sätta på musiken på datan annars men nu när jag vill så finns det inte en låt. Inte ens Basch som ska finnas i alla datorer. Jag skulle kunnat lyssna på Basch om det var så att han fanns, faktist. ikväll!

Jag har en planerad helg och gud vad det skulle vara skönt med ett körkort såhär lagom till då. Och imorn ska jag till skolan tidigt för att göra rätt för mig för att jag har bestämt så. Och jag tänker sova med både mobil och telefon under kudden inatt för jag måste medge att knarren skrämmer mig. Jag vill inte vara här ensam....men kommer någon/t skulle jag lätt kunna försvara mig! Så våga inte.
God natt

Kommentarer
Postat av: tessan

bor irene i ditt rum? Trodde hon skulle ha lägenheten?? g lovar knarret lär du dig att sova med, det är värre med råttorna i skåpen! hihi sov gott!

2008-11-28 @ 22:41:18
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0