Min dag

Jag var tidigt i skolan (som jag sa att jag skulle) och gjorde klart det mesta av min artikel. Sen kom inte jag o jos någon vart med marknadsföringen så när vi fick lunch belönade vi oss med chicken. ÄLSKADE CHICKEN!! När vi kom tillbaka tejpade jos och jag dukar på borden för att impa på alla små, blivande ettor som kommer imorn fast att dom troligtvis inte egentligen vill komma fast känner att dom måste för att låtsas vara intresserade av sin framtid. Eller för att det finns kakor.... därför gick jag dit. Men på min tid fanns det inga kakor på kungsgård. Sen i alla fall satt jag o lina kvar till tre för att finslipa våra artiklar. 

Men det hade inget med o göra med min dag egentligen. Jag har blivit dumförklarad i onödan av två puckon till idioter på lagerhouse. Först dumförklarar dom mig personligen i kassan framför en 5 meters kö (när det egentligen var jag som hade rätt) och senare säger dom till min syster att jag inte fattar nått och dumförklarar mig en gång till. Jävla pissapor jag skulle kunna dränka er i er skit! Usch vad illa jag tycker om er! Jag ska föralltid bojkotta lagerhouse. Idioter!!!  
Jag löpte snabbt och bestämt på löpbandet på gymmet för att jag trodde det skulle hjälpa mig att komma på andra tankar. Men nej. Snacka om att paja mitt humör. Men tjejerna räddade mig med kanske en av de bästa filmer jag sett! Twilight! Jag önskar att jag hade en vampyr. Men Lina och Linnéa var inte nöjda och sa att jag skulle läsa boken istället. NO WAY!
Skäl nummero 1: JAG....läsa bok?!!
Skäl nummero 2: Börjar jag läsa så kommer det ta ett år för mig att läsa ut den.
Skäl nummero 3: Varför riskera att förstöra en asbra film?
Skäl nummero 4 (det bästa skälet): Jag är nöjd om jag slipper anstränga mig för att ta mig egenom något beundransvärt samtidigt som jag äter popcorn och dricker fanta. Jag har bara två händer sååå...sorry boken. There's no room for you! Dessutom ger du mig jämt nackspärr.

Jag måste ta något lugnande för jag hottar på allt och alla. Även det som inte änns är värt att hotta på. Så jag ber om ursäkt om jag fäller en taskig pik eller nått sånt, jag kan inte rå för det. Det är ett grönt, lurrvigt monster som sitter i min hjärna och pekar finger åt alla och jag brukar tyvärr lyssna på min hjärna. Om inte magen säger "jag är hungrig". Han flyttar ut snart hoppas jag. För jag tror han börjar göra mig blind och döv också. Men nu pekar han mot datorn och jag antar att det betyder byebye. 

(det äckliga med denhär texten är att jag skrev den två gånger. jag hottar på datorn också)

 

Kommentarer
Postat av: mary

En månad kvar nu. öhöhö..

2008-12-02 @ 09:59:16
URL: http://krysantemum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0