Irene

Jag tänker på dig och önskar faktist att du var här nu. Varför inte för fem år sen, att vi skulle resa tillbaka. Önskar att någon hade märkt felet innan så att du kunnat slippa all smärta. Slippa allt vad den orsakat. Om du känner dig ensam så vill jag att du tänker om, för i Karstorp finns en familj som du räknas in i. Där du kan känna dig hemma även fast att det finns katter o kossor. Jag kan ha varit en liten liten ointresserad flicka i dina ögon för fem år sedan men jag kommer ihåg att jag tyckter det var roligt att ha en extra syster. En gång jag minns speciellt var när jag skulle på disco och du gjorde iordning mig, hela kvällen tjatade jag om min Irene som hade gjort mig snygg. Jag är stolt över dig så som du kämpar! Men om det händer något så vet du att din familj i Karstorp alltid finns här för dig. Krya på dig. Love F


Kommentarer
Postat av: tessan

du är en fin människa sis, omtänksam som få! men är det meningen att man ska grina till din sida en gång i månaden eller????

2008-11-26 @ 08:30:04
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0