I'M DONE

Nu har jag satt punkt för vår vecka utan mamma och pappa. Imorgon kommer dom hem och oj vilket väldoftande och skurat hem de kommer hem till. Damsugat och skurat, rensat och putsat. Jag känner mig riktigt duktig. Jag har till och med stått på knä och skurat duschen OCH manglat lakarn. Om ni inte redan listat ut det så ska jag säga det rakt ut FAN VAD DUKTIG JAG HAR VARIT IKVÄLL! Hoppas bara att dom lägger märke till allt slit VI har lagt ner. För jag är ju faktist inte ensam om att ha varit ensam en vecka. Mina små puckon har ju faktist varit grymma och jag är stolt över er båda! I och för sig läser ni väl kanske inte min blogg...men ni ska veta det i alla fall!  Det ska bli skönt att dom kommer hem! Vem saknar inte mamma och pappa?! Speciellt i en så familjekär familj som min. Det enda som kan irritera mig är att dom kommer va bruna. som fan. Men vaaaaad ska jag göra åt det? Ett problem som jag faktist får skita i...
 
Nu när jag städat klart tänkte jag attackera mina naturkunskapsböcker. Lite eftersom jag har prov på onsdag och för att jag vill göra eddi lite stolt över sin flickvän som faktist kan hur man löser salt och om glykol är lösligt eller inte och hur många OH det behövs för att klorväte ska bli alkohol. Men för att kunna göra det måste jag läsa lite nu. 

BE PROUD
Love F 

Kommentarer
Postat av: mary

Städa Georges rum två gånger.

Med vänliga hälsningar Mary

2008-11-18 @ 06:40:18
URL: http://mariakrysantemum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0