Idag är vi påt igen

Svepte nyss det sista av kaffet och är så irriterad på mig själv för att jag skjuter upp ALLT. Jag skulle kunnat sova nu! Men det går inte att hjälpas, it's me i guess. That sucks.. Anyhow så har jag börjat komma någon vart. Och det bådar ju gott såhär sista kvällen innan provet. Har en bra början, ett bra slut men inget mitten. (jävla text). Det är ju så mycket. Jag behöver ett pepptalk!! Klara vart är du när jag behöver dig?! Du behöver göra mig lite klok.

Och nu undrar säkert ni varför jag sitter och skriver här när jag har så mycket att göra......det undrar jag med.


Om jag lever imorn.....på återseende. eller nått.

Kommentarer
Postat av: Maria

Du måste leva i dag! Åtminstone ikväll. Mer än så säger jag inte, för resten är en hemlighet.

2008-11-10 @ 08:01:45
URL: http://[email protected]
Postat av: Klaris

jag är här i A22! försöker förstå mig på schibsted gruppens omsättning. det går så där.

ringer dig i eftermiddag. tänkte på det imorse vi har verkligen inte pratats vid på hela helgen. pooorqué? jag ska ge dig lite av mitt såkallade kloka pepp var det nu finns. jag ska rota fram lite till dig!! vi kanske kan ta det över en hallonpaj i vecka!? :D

2008-11-10 @ 10:17:13
URL: http://klarajonssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0