Livets romantiska stunder

Idag har jag haft den mest romantiska kvällen i mitt liv, med min underbara vän Maria. Det var trerätters at her place och ett bord för två stod dukat på ovanvåningen. Ljusen va tända, bordet dukat, tyst musik löd från spelaren och som grädda på moset lös månen in igenom fönstret. Det var verkligen det vackraste någon gjort för mig!! Vi serverades och jag kom på mig själv med att jag konstigt nog vart hemskt generad över att sitta där mitt emot Maria, som jag kännt i 8 år. Jag vart fnittrig och töntig och när jag tror att jag nuddar hennes fot ( som egentligen var bordsbenet) ber jag om ursäkt 100 gånger och känner hur öronen på mig blir röda... herre gud. Det var som en dejt. Men vart efter släppte nervositeten och allt blev som vanligt igen. Lite mindre organiserat och oflickigt vill säga...
Tack Maria för mitt livs hittills bästa middag. Jag har inte en chans att klå dig i detta! Du är bäst!
  

HAHAAHA<3

Kommentarer
Postat av: mary

Det är bara en tidsfråga innan du lämnar Eddi för mig.

2008-11-11 @ 09:31:58
URL: http://mariakrysantemum.blogg.se/
Postat av: mary

Vad gullig du är. :)

2008-11-11 @ 09:32:55
URL: http://mariakrysantemum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0