God morgon sis

Tess sa att detta var din morgonrutin så jag tänkte ge din dag något. Saknar dig sis. Länge sedan nu. Önskar det var lite oftare, nu när jag växt till mig lite och har något vettigt att komma med. Som sagt så vill jag tillföra din dag något.
Du ska få några uppdrag som får din dag att bli mindre tråkig, kanske mer rolig?

Uppdrag 1. Under dagen ska du sjunga på minst 3 låtar från "din tid"....med rörelser. Blunda gärna om du vill drömma dig bort.

Uppdrag 2.  När du kommer ut från toan på jobbet ska du säga något bra om dig själv. Egenskap, utseende eller vad som hellst. bara det är positivit. Just det, du måste förvränga rösten också så det låter som att någon annan säger det. glöm inte att tacka

Uppdrag 3. Ge mina trollungar en bamskram när du kommer hem och kyss din man, FRÅN DIG!

Det ska du väl klara av? Ha världens bästa dag! Lav ya!
        
love them


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack det är min morgonrutin, jag har inte äns tagit av mig jackan....Du är söt du! Min personal kommer att tro jag är tokig!!!!!

Ha en trevig kväll, utan killarna, det är du värd.

jag älskar dig med..kan man göra något annat när man har världens bästa och omtänksamma lillasyster.

kram kram

2008-11-14 @ 08:02:48
Postat av: Frida

Glömde jag säga att jag ville ge personalen ett gott skratt också? Hihi!

2008-11-14 @ 08:10:25
URL: http://fridaand.blogg.se/
Postat av: tessan

Ni e tokiga, tror jag provar det där på mitt jobb o dag också. kram, och ha en bra dag!

2008-11-14 @ 08:23:27
URL: http://thesteinerwife.blogg.se/
Postat av: Klara

säger ju att du är världens bästa stora syster.. du verkar vara den bästa lillasystern också. PRIS TILL DIG!!! hoppas allt ordnar sig tills ikväll! vi får höras om hur det blir för min del..

PUSS ÄLSK! <3

2008-11-14 @ 15:09:40
Postat av: Becss

hhaha söt du är :)

2008-11-14 @ 19:37:57
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0