Trääääna!!



Nu skulle jag kunna träna hela kvällen. Och hela natten. Skulle kunna springa till Kina och tillbaka. Jag är SJUKT PEPP på att träna! Basket framför allt. Men idag fick jag inte, inställt. Typiskt. Gud straffar mig för att jag glömde träningen igår. Förlåt, lovar att det inte händer igen!
Sista träningen skulle varit imorn men ändrade planer och vi kommer träna 4 gånger i veckan hela sommaren. YEEEEEES!! Oh happy day, oh happy day!

Hoppas det börjar regna snart. Jag vill springa i regn, långt! ASlångt!!

Kommentarer
Postat av: Els

Du... jag körde en liten fuling, vi hade visst inte träning i sommar :/ Oops I did it again liksom :o men vi får to och springa istället Frida. Slå mig en pling bara!

2008-06-14 @ 23:59:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0