I´m trying to see things from your point of wiew, but i cant get my head that far up my ass!

Alltså jag blir så jävla lack på människor. Fan vad mycke idioter det finns! Helt Galet!!!
Jag råkade hamna på en tjejs blogg. Det enda hon skrev om var hur dåligt hon mådde för att hon allt fett hon hade på kroppen och det enda hon äter är soppa och en frukt om dagen. Hon skriver om hur skönt det skulle vara att  ta ett par tabletter och bara dö.
Jag kan verkligen inte låta bli att tycka synd om henne,stackars stackars tjej! samtidigt som jag inte riktigt fattar poängen med att skrivat såhär. 
Men det idiotiska var att någon hade kommenterat till henne och skrev
Är du intresserad av mode, shopping och skönhet? Kolla in den nya skönhetsbloggen.
Det enda tjejen prata om va hur ful hon kände sig och hur dåligt hon mådde... alltså kan människor bara sluta tänka med arslet eller?!


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, världen är ur led. Vi slutar raka benen, noppa ögonbrynen, sminka oss. Och så äter vi bara choklad, bränner bh:n, klär oss i säckväv. På riktigt, alltså. Jag dör snart på alla ytliga reklamer, tidningar och Sofies mode-personer som bara talar om hur ful och ofullkomlig man är, bara för man inte har köpt någon jävla kräm eller bantningspiller.

2008-06-26 @ 12:23:27
URL: http://mariakrysantemum.blogg.se/
Postat av: Maria

(det jag skrev ska läsas snabbt och... uppbrusat.)

2008-06-26 @ 12:25:32
URL: http://mariakrysantemum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0